

Jeden system do zarządzania biznesem
Przy okazji rozmowy z jednym z naszych partnerów z branży transportowej dowiedzieliśmy się o konsekwencjach jakie niesie za sobą niekontrolowana kradzież zamówionych towarów w trasie. Postanowiliśmy sprawdzić i zweryfikować zabezpieczenia są nasze towary podczas podróży różnymi środkami transportu. Przeprowadziliśmy wnikliwy reaserch i rozmawialiśmy z największymi graczami z branży przewozowej, sprawdziliśmy jak transportowane są towary i jakie udogodnienia wyróżniałyby profesjonalną usługę transportową.
Monitorowanie ładunków pozwala na bezpieczne i profesjonalne realizowanie transportu kolejowego. Zastosowanie systemu Safelocker pozwala na realne i trwałe oszczędności kosztów i gwarantuje przewagę nad konkurencją. Safelocker to technologia zabezpieczeń i zdalnego monitorowania ładunków dedykowana przedsiębiorstwom branży transportowej. System współtworzy sieć detektorów implementowanych na ładunek, wykrywających wszystkie naruszenia jego integralności.
Wyzwania
oraz prewencyjnych
Rozwiązanie
Icon24 to kompleksowe narzędzie digitalizujące różne obszary działalności firmy. Platforma pozwala na automatyzację procesów z dostosowaniem przepływu pracy i efektywnym zarządzaniem zasobami.
Zaawansowana konfiguracja, szablony dokumentów, dedykowane obiegi pracy oraz możliwość integracji z innymi systemami sprawiają, że Icon24 to doskonały wybór dla firm poszukujących skalowalnego rozwiązania do optymalizacji swojego biznesu.
Platforma Icon24 do zarzadzania biznesem
Moduł Zabezpieczeń
Tworzy sieć implementowanych na ładunek detektorów, wykrywających wszystkie naruszenia jego integralności.
Na bieżąco sprawdza i analizuje stan detektorów. Wszystkie dane dostarcza do jednostki centralnej, co gwarantuje bezpieczeństwo ładunku na trasie.
Moduł Centralny
Gromadzi i automatycznie analizuje informacje, dzięki czemu powstaje szczegółowa baza wiedzy.
Pomaga w eliminowaniu wykrytych nieprawidłowości, co usprawnia wszystkie działania podjęte przez służby Biura Bezpieczeństwa.
Centrum Monitoringu
Dostarcza szereg usług w zakresie monitorowania i zarządzania taborem za pośrednictwem komputera, tabletu lub innych urządzeń mobilnych.
Funkcjonalności systemu
Centrum monitoringu
Aplikacja Safelocker Traintracker
Centrum Monitoringu na bieżąco wizualizuje informacje o przebiegu całej trasy zabezpieczanego taboru. Informacje wyświetlane są bezpośrednio na aktualnych mapach linii kolejowych.
Aplikacja SafelockerTraintracker tworzy bazę wiedzy na temat bezpieczeństwa przejazdów. Umożliwia również zarządzanie taborem tj. kompletowanie ładunków, planowanie tras przejazdów, zarządzanie ładunkiem (np. rozdzielanie), przydzielanie pracowników odpowiedzialnych za uzbrajanie i rozbrajanie elementów wchodzącego w skład Systemu Zabezpieczeń.
Moduł Centralny
Moduł Centralny dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i baz danych pozwala na efektywne gromadzenie i analizowanie informacji na ich podstawie budowana jest jest baza wiedzy, która usprawnia działania służb Biura Bezpieczeństwa.
Moduł Centralny składa się z Systemu Centralnego gromadzącego dane wraz z lokalizacją używając technologii GSM i GPS z wszystkich mikrosystemów zabezpieczających tabor, poprzez Jednostki Centralne umieszczone w lokomotywie.
Moduły GPS umożliwiają uzyskanie dokładnych informacji o lokalizacji kontenera, zmianie wyznaczonej trasy, dacie załadunku i rozładunku, postojach, próbach dostępu. Wszystkie te informacje użytkownik może śledzić i obsługiwać online za pomocą dedykowanej platformy internetowej Safelocker TrainTracker.
W przypadku braku dostępu do sieci GSM Jednostki Centralne gromadzą dane aby bezzwłocznie po uzyskaniu połączenia, komunikując się z Modułem Centralnym przesłać wszystkie zebrane informacje.
Moduł Zabezpieczeń
Przygotowanie systemu do działania jest bardzo proste, a instalacja czujników nie wymaga szkoleń.
Modułu zabezpieczeń składa się z zestawu łatwo montowalnych modułów monitorujących (plomb elektronicznych) zawierających detektory zabezpieczające przewożony ładunek oraz Jednostki Centralnej pobierająca dane. Plomby przesyłając dane komunikują się z Jednostką Centralną, która transportuje je dalej do Modułu Centralnego. Zarządzanie procesem uzbrajania ładunków realizowane jest poprzez dedykowany system mobilny pozwalający na uzbrajanie plomb – włączenie monitorowania plomb
w systemie.
Na etapie wdrożenia oferujemy możliwość wspólnego wypracowania dodatkowych elementów systemu poprawiających jego użyteczność oraz bezpieczeństwo zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
Proces obsługi systemu zabezpieczeń
Możliwości aplikacji
Aplikacja dostępna przez każdą przeglądarkę interetową umożliwia zarządzanie całą firmy w obszarze relacji z klientami, realizacji zadań, harmonogramowania, obiegu i zarządzania dokumentami i wielu innych.
Aplikacja na urządzenia mobilne IconSmart™ pomaga realizować zadania, nadzorować czas ich wykonywania. Pozwala ewidować czas pracy. Doskonale sprawdza się podczas pracy stacjonarnej, terenowej i zdalnej.
Funkcjonalności aplikacji

Zarządzanie stajnią i trening koni w asyście SI
Zapraszamy do stadniny 2.0 – Platforma Technohorse to połączenie interfejsu sterowania nowoczesną bieżnią do treningu koni, aplikacji dostępnej przez każdą przeglądarkę online, aplikacji na telefon i telewizora – dzięki temu z łatwością zapanujesz nad codziennym życiem stajni.
Wspieramy kreatywne pomysły i prowadzimy projekty partnerskie, dzięki którym dobrze znamy potrzeby przedsiębiorców.
Dążymy do tego aby nasze produkty tworzyły prawdziwą wartość dla biznesu, były opłacalne i możliwe do wykonania zgodnie z założeniami.
Masz pomysł na innowację?
Potrzebujesz partnera technologicznego?
Telefon